Brand Activation Analyst at Corporate Human Resources

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Kompas Gramedia sebagai posisi Brand Activation Analyst at Corporate Human Resources. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Kompas Gramedia sebagai posisi Brand Activation Analyst at Corporate Human Resources dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Our vision is to enlight all the people in Indonesia with all the knowledge we have Design activations and providing fresh new ideas in the ideation and ...

Kompas Gramedia, through its more than 50 years of history, is striving for one goal: enlightening and empowering Indonesia. To ensure that we are able to serve the nation for another 50 years, we are undergoing a digital transformation; strengthening and expanding our solid business pillars by developing new digital business initiatives.

Our vision is to enlight all the people in Indonesia with all the knowledge we have.
Design activations and providing fresh new ideas in the ideation and concepting process based on needs (Experimental Activation, Social Media Activation, Promotions Activation, Marketing Event Activation, Sponsorship Activation)

Provide advice, references and recommendations in designing activities, rundown, and other activation strategies.

Create event proposals, evaluation reports, Terms of Reference and other required documents for the activations.

Communicate and implement ideas and strategies in the execution of activations to both Mid and High level seniors.

Involve in managing and monitoring activations to ensure its operations with external and/or internal stakeholders from start to finish including gaining feedback and data, reporting, and coordinating in terms of execution of each activations.
Bachelor’s degree (or higher) across fields preferably marketing, communication, or event management field

At least 1 or 2 years of working experience in brand activation agency or other company

Extensive experience in brand activations including event building and management (online or offline), project management, sponsorship, as well as stakeholder engagements.

Quantitative and qualitative data analysis for reporting and optimization

Fast learner and agile worker in a dynamic environment

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Kompas Gramedia
  • Posisi : Brand Activation Analyst at Corporate Human Resources
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Brand Activation Analyst at Corporate Human Resources di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Brand Activation Analyst at Corporate Human Resources, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 16-02-2024