Sales Manager (Aquaculture)

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Robert Walters sebagai posisi Sales Manager (Aquaculture). Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Robert Walters sebagai posisi Sales Manager (Aquaculture) dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Your primary responsibilities include developing new and existing business creating a robust sales pipeline generating leads and achieving ambitious sales ...

An exciting Sales Manager (Aquaculture) job has just become available at a multinational animal health company in Indonesia.

About the Sales Manager (Aquaculture) Role:
You will play a pivotal role in leading and developing a high-performing sales team. Your primary responsibilities include developing new and existing business, creating a robust sales pipeline, generating leads, and achieving ambitious sales targets.

Key Responsibilities:

  • Lead, mentor, and develop a team of four to five sales staff to maximise their potential
  • Foster a collaborative and results-driven team culture
  • Develop and implement strategic plans to expand the client base and achieve sales targets
  • Identify and pursue opportunities with a mix portfolio of local and multinational companies
  • Create and maintain a robust sales pipeline to ensure a steady flow of new business
  • Generate and qualify sales leads to drive business growth

To succeed in this role, you will need to have expertise in aquaculture, within the niche industries of pharma, medical, machinery and other commodities

Key Requirements:

  • Minimum of five to eight years of experience in aquaculture
  • Proven experience in aquaculture sales with a strong track record
  • Goal-oriented with a focus on achieving personal and team sales targets
  • Strong negotiation and communication skills
  • Existing customer base include a mix of local and multinational clients in niche industries

If you have a passion for driving sales in the aquaculture industry and possess the necessary leadership skills, we invite you to apply for this challenging and rewarding Sales Manager (Aquaculture) role.

Join us in shaping the success of our growing team and contributing to our companys continued growth.

Apply now or contact me for confidential discussion.

Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.


An exciting Sales Manager (Aquaculture) job has just become available at a multinational animal health company in Indonesia.

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Robert Walters
  • Posisi : Sales Manager (Aquaculture)
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Sales Manager (Aquaculture) di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Sales Manager (Aquaculture), pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 16-02-2024