Digital Content Creator

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Whizzy Growth sebagai posisi Digital Content Creator. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Whizzy Growth sebagai posisi Digital Content Creator dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Develop and maintain a content calendar to ensure a consistent and strategic publishing schedule that resonates with our target audience and upholds our brand ...

Whizzy Growth is a digital consulting firm dedicated to facilitating the growth of businesses through highly effective digital marketing strategies. Our expertise lies in optimizing both advertising and organic methods to ensure maximum results.
Conceptualize, create, and manage high-quality digital content, including but not limited to videos, graphics, infographics, written content, and interactive media for diverse digital channels (social media, website, blogs, email newsletters, etc.).

Collaborate closely with the marketing and creative teams to align content strategies with overall marketing objectives, campaigns, and brand guidelines.

Conduct thorough research on industry trends, audience behaviors, and competitor analysis to generate fresh and impactful content ideas.

Develop and maintain a content calendar to ensure a consistent and strategic publishing schedule that resonates with our target audience and upholds our brand identity.

Optimize content for SEO purposes to maximize visibility and engagement across digital platforms.

Monitor content performance metrics using analytics tools and generate reports to evaluate the success of content strategies. Use data-driven insights to refine and optimize future content initiatives.

Stay updated with the latest digital trends, emerging technologies, and content creation tools to implement innovative content strategies.
Proven account follower and video engagement in TikTok/ Instagram / YouTube

Proficiency in multimedia content creation tools and software (Capcut, Canva, video editing tools, etc.).

Excellent written and verbal communication skills, with a keen eye for detail and creativity.

Strong project management skills with the ability to multitask, prioritize, and meet deadlines in a fast-paced environment.

A proactive mindset with a passion for creativity and innovation.

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Whizzy Growth
  • Posisi : Digital Content Creator
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Digital Content Creator di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Digital Content Creator, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 17-02-2024