TikTok Shop Operator Team Leader

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Jetzt Indonesia sebagai posisi TikTok Shop Operator Team Leader. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Jetzt Indonesia sebagai posisi TikTok Shop Operator Team Leader dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

The candidate should be comfortable multitasking and working cross-functionally with different business units Proficient in Mandarin and English ...

Hi All,

We are Jetzt Indonesia Manufacturing of Household Appliances Company, focusing on Home Cleaning Product right looking now for:

TikTok Shop Operator Team Leader

The ideal candidate will be able to operate a TikTok Shop account and create and maintain an efficient system of Live Stream operation to support the business needs. The candidate should be comfortable multitasking and working cross-functionally with different business units. The ideal candidate will have previous experience in related fields.

- Requirements:

+ Proficient in Mandarin and English

+ Bachelors degree in any major.

+ Have min. 2-year experience in a related role (used to work with influencers or agencies is preferred). It is better to have experience in e-commerce/sales. If you have managed a brand/shop, that would be great.

+ Campaign & promotion: Explore and plan campaign strategies that align with the current trends to drive the companys GMV.

+ Proactively join the platform campaign and arrange live streaming and short videos.

+ Creators Management: Match the relevant creators to affiliate products. Follow up on the creators fulfillment and monitor the performance.

+ Lead the live stream team in the day-to-day operation

Prepare annual performance review and reevaluate processes

+ Able to work overtime: Since the working hours are flexible, you probably need to be able to accept emergency overtime to deal with urgent and important tasks.

+ Experience in building and managing a team from scratch

- Skill:

+ Strong analytical skills, a data-driven person, and proficient with Microsoft Office

+ Running Tiktok or Facebook ads

+ Exceptional organizational and time management abilities.

+ Strong interpersonal skills and the ability to work collaboratively in a team environment.

+ Strong problem-solving skills and the ability to make sound decisions in a dynamic environment.

- Qualification

+ Bachelors Degree

+ Years of Experience: 2 year above

+ Job Type: Full-Time

+ Job Specializations:

Arts/Media/Communications, Advertising

- Additional Company Information

+ Company Size: 1 - 50 Employees

+ Industry: Retail - E-commerce

+ Benefits & Others

- Salary + Sales Commission

- BPJS, Holiday allowance, …

- Opportunity to work in a multinational working environment

- Working time: Regular hours, Mondays - Saturday Morning

Please send your application and CV (English version) via:

Email: jetztindonesia@gmail.com

Whatsapp: 089529908658

Jenis Pekerjaan: Penuh Waktu

Gaji: Dari Rp7.000.000 per bulan

Pengalaman:

  • Tiktok Shop: 2 tahun (Diutamakan)
  • Live Streaming: 2 tahun (Diutamakan)

Bahasa:

  • Mandarin (Diutamakan)
  • English (Diutamakan)

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Jetzt Indonesia
  • Posisi : TikTok Shop Operator Team Leader
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan TikTok Shop Operator Team Leader di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru TikTok Shop Operator Team Leader, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 18-02-2024