Sales Manager - Logistics

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan WeNetwork Asia sebagai posisi Sales Manager - Logistics. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari WeNetwork Asia sebagai posisi Sales Manager - Logistics dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Accountable for securing new contracted customers for both ocean transportation and contract logistics developing the specific trade lane s ef fectiveness and ...

Our client is a integrated solutions logistics company vision to give the best service and help customers grow and thrive. Go all the way to enable global trade for a growing world.

Job Responsibilities:
  • Accountable for delivery of the “Gross Profit” to meet and exceed pre-defined targets through assigned clients
  • Accountable for securing new contracted customers for both ocean transportation and contract logistics, developing the specific trade lane’s ef fectiveness and visibility through coordinating with global counterparts, promoting the sale of either the focused sales campaigns or customized customer offerings to meet desired strategy, through ongoing strong management of a robust sales pipeline.
  • Participate and respond RFQs by coordinating necessary internal stakeholders as well as managing relationship with clients
  • Accountable for developing customer relationships with senior decision-makers and linking their organization with ours including senior executives.
  • Responsible for ensuring the sales pipeline with optimizing sales CRM system. Key Requirements
  • Proven experience in a commercial role within the logistics and supply chain industry.
  • Previous business development experience, with a sound understanding of logistics and solutions selling.
  • Great relationship building skills, customer oriented.
  • Excellent communication, presentation and negotiation skills, as well as an ability to be both persuasive and influential.
  • Self- motivated and performance driven. Call for Action: This role would require someone who wants to make an impact to grow and thrive, be a part of the building team.

If you are the one, do apply to this role, do send in your updated CV to jessica@wenetworkasia.com

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : WeNetwork Asia
  • Posisi : Sales Manager - Logistics
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Sales Manager - Logistics di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Sales Manager - Logistics, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 14-02-2024