Marketing Manager

Elabram | Jakarta | ID

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Elabram sebagai posisi Marketing Manager. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Elabram sebagai posisi Marketing Manager dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Job Description Develop and implement comprehensive brand strategies aligned with company objectives and target audience preferences Conduct market ...

Job Description

Develop and implement comprehensive brand strategies aligned with company objectives and target audience preferences.

Conduct market research and analysis to identify emerging trends, consumer insights, and competitive landscape to inform brand strategy.

Lead the planning, execution, and optimization of integrated marketing campaigns across various channels, including digital, social media, print, and events.

Collaborate with cross-functional teams, including creative, digital, and product development, to ensure seamless execution of marketing initiatives.

Define and maintain brand identity, including brand positioning, messaging, and visual identity guidelines, to ensure consistency across all marketing communications.

Oversee the development of creative assets, such as advertising, packaging, and collateral materials, to reflect the brands essence and values.

Monitor and analyze key performance indicators (KPIs) to assess the effectiveness of marketing initiatives and campaigns.

Prepare regular reports and presentations on marketing performance, trends, and opportunities for senior management review and strategic decision-making.

Requirement

Bachelors degree in Marketing, Business Administration, or related field; MBA preferred.

Have experience (3+ years) in the same role, preferably within the service or education industry.

Strong strategic thinking, analytical, and problem-solving skills.

Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams.

Proficiency in marketing analytics tools and platforms.

Creative flair and innovative mindset, with a passion for branding and consumer marketing.

Additional Requirement
Gender
All
Age
30 - 35 Year(s) old
Min. GPA
3
Job Information
Industry
Education
Employment
Contract
Position Level
Manager - Department
Working Hour
NORMAL
Language
English

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Elabram
  • Posisi : Marketing Manager
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Marketing Manager di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Marketing Manager, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 15-04-2024