Marketing Intern (EES)

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Johnson & Johnson sebagai posisi Marketing Intern (EES). Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Johnson & Johnson sebagai posisi Marketing Intern (EES) dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

At Johnson Johnson we believe health is everything Our strength in healthcare innovation empowers us to build a world where complex diseases are prevented ...

At Johnson & Johnson, we believe health is everything. Our strength in healthcare innovation empowers us to build a world where complex diseases are prevented, treated, and cured, where treatments are smarter and less invasive, and solutions are personal. Through our expertise in Innovative Medicine and MedTech, we are uniquely positioned to innovate across the full spectrum of healthcare solutions today to deliver the breakthroughs of tomorrow, and profoundly impact health for humanity. Learn more at https://www.jnj.com/.

Job Description

We are searching for a Marketing Intern to join our Ethicon Energy and Endomechanical team for 12 months, starting June 2024. If you are strong in critical thinking, self-motivated and detail oriented, then we invite you to embark on an exciting internship journey with us!

Key Activities

  • Organize and manage Promo Material (softcopy & hardcopy files)
  • Organize and manage NFHU (Not For Human Use) Sample
  • Organize and prepare marketing activities, and coordination with sales team for sales & marketing activities.
  • Prepare data analytics for monthly forecast.
Qualifications
  • Currently pursuing a degree in sales & marketing, or any related field
  • Amenable to working onsite at our Jakarta office at least 3x a week; Remote on other days
  • Willing to work on weekends
  • Proficient in Microsoft Office – Excel & PowerPoint
  • Proficient in design for Promo Material
  • Excellent communication skills in English – written
  • Proactive and detail-oriented with advanced administrative and organizational skills
  • Learning agility, adaptability to change with a growth mindset

Johnson & Johnson is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, age, national origin, or protected veteran status and will not be discriminated against on the basis of disability.


Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Johnson & Johnson
  • Posisi : Marketing Intern (EES)
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Marketing Intern (EES) di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Marketing Intern (EES), pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 23-05-2024