Electrification Advisor

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Prohoc sebagai posisi Electrification Advisor. Jika Lowongan Kerja Sales di South Sumatra ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Prohoc sebagai posisi Electrification Advisor dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Strong background in industrial projects preferably from pulp paper Prohoc is a versatile industrial services partner supporting our client s growth from ...

Heroes arent born, they are made at Prohoc. With us, you can become the best version of you.


Electrification A
dvisor We are looking for:

We are looking for three Electrification Advisors for our customers power boiler (CFB, Circulating Fluidized Bed) project in Asia. With us, you get to work on a variety of industrial projects and develop your career in the direction you desire. As an employer, we give you the best possible service so that you can focus on your work.


Location: Asia

To succeed, you have:

  • Experience working with CFB, Circulating Fluidized Bed
  • Strong background in industrial electrification
  • Strong background in industrial projects, preferably from pulp & paper
  • Fluent written and spoken English skills


Please leave your application as soon as possible, but no later than Monday 10th June 2024. We will contact and interview suitable candidates already during the application period.

The project starting dates for each professional selected would be August 2024, October 2024, and December 2024. The length of each project is around 6 months.

Why you should join team Prohoc?


Prohoc is a versatile industrial services partner supporting our clients growth from site construction and project delivery to operations and product manufacturing.


We are people-first, excellency-obsessed team players driven by care. Thats why we put a strong emphasis on our people. Only empowered personnel can be the best versions of themselves and deliver the best possible results. We foster a culture of care because we know that care amplifies growth.

All job opportunities


Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : Prohoc
  • Posisi : Electrification Advisor
  • Lokasi : South Sumatra
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Electrification Advisor di kota South Sumatra diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Electrification Advisor, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 27-05-2024