Receptionist

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan PT. Turnkey Properties Indonesia (Bnb Profits... sebagai posisi Receptionist. Jika Lowongan Kerja Sales di Denpasar ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari PT. Turnkey Properties Indonesia (Bnb Profits... sebagai posisi Receptionist dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Greet visitors and staff with a warm and professional demeanor Manage incoming calls and emails directing inquiries to the appropriate departments ...

Job Summary:

As a Reception Staff member at our villa management company, you will play a crucial role in the corporate front desk operations, ensuring a professional and welcoming atmosphere for guests and staff alike. Your primary focus will be on managing inquiries, providing essential information about our services, and supporting administrative functions within the office environment.

Key Responsibilities:

  • Greet visitors and staff with a warm and professional demeanor.
  • Manage incoming calls and emails, directing inquiries to the appropriate departments.
  • Provide information about company services, amenities, and local attractions.
  • Maintain an organized and welcoming reception area.
  • Assist with general administrative tasks, including filing, data entry, and document management.
  • Coordinate with team members to ensure smooth communication and efficient operations.
  • Support scheduling and logistics for corporate meetings and events.
  • Handle office supplies inventory and ensure the reception area is well-stocked.
  • Uphold the companys standards for professionalism and customer service.

Qualifications:

  • High school diploma or equivalent; additional training in business administration or hospitality is a plus.
  • Previous experience in a corporate reception or administrative role preferred.
  • Strong communication and interpersonal skills.
  • Proficient in Microsoft Office Suite and comfortable with office management software.
  • Excellent organizational skills and attention to detail.
  • Ability to work independently and manage multiple tasks effectively.
  • Positive attitude and commitment to providing exceptional service.
  • Willing to work on site in Bali (Canggu Area).

Job Types: Full-time, Contract
Contract length: 12 months

Education:

  • SMA/SMU/SMK (Preferred)

Experience:

  • Receptionist: 1 year (Preferred)

Language:

  • English (Preferred)

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : PT. Turnkey Properties Indonesia (Bnb Profits...
  • Posisi : Receptionist
  • Lokasi : Denpasar
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Receptionist di kota Denpasar diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Receptionist, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 04-11-2024